![]() |
||
Nawigacja
Ostatnie artykuły
· Addams Family-Sekret...
· Road Fighter-Paliwo · Adventure Island 2 -... · Fantastic Dizzy-Taje... · [NES] Famicom Wars Aktualnie online
· Gości online: 1
· Użytkowników online: 0 · Łącznie użytkowników: 21 · Najnowszy użytkownik: Adam7edRic |
Fantastic Dizzy-Tajemnica nietykalnoĹci bohatera
Fantastic Adventures of Dizzy, gra legenda ktĂłrÄ
wielu wspomina z ĹezkÄ
w oku.
CzÄĹÄ z tych osĂłb zdoĹaĹa odkryÄ samemu czy przy pomocy znajomych ciekawy glitch. Glitch ten pozwala gĹĂłwnej postaci staÄ siÄ nietykalnym dla czÄĹci wrogich stworzeĹ. Glitch dziaĹa tylko w wersji Niebieskiej gry i zostaĹ naprawiony w dwĂłch pozostaĹych wersjach. By wywoĹaÄ glitch, naleĹźy zaczÄ Ä otrzymywaÄ obraĹźenia od jednego z wrogĂłw, najlepszym wyborem byĹby pajÄ k. Gdy tylko status bar zmieni siÄ z podglÄ du plecaka na pasek z zdrowiem, naleĹźy wywoĹaÄ menu opisowe(pod przyciskiem Select). I to tyle, teraz moĹźna wyjĹÄ z menu i cieszyÄ siÄ niewraĹźliwoĹciÄ na ataki wrogĂłw. Czemu tak siÄ dzieje? Gra posiada dwa typy zadawania obraĹźeĹ. -ZabijajÄ cy od razu. Czyli zdarzenia typu kolce w lesie, woda w mieĹcie itp. -ZadajÄ cy obraĹźenia w porcjach. np pajÄ ki czy mrĂłwki Pierwszy typ nie wymaga chyba tĹumaczenia. Drugi typ jest ciekawszy. CaĹa porcja obraĹźeĹ jest zadana graczowi natychmiastowo. W grze istnieje teĹź drugi liniczk-dĹugoĹÄ paska w status barze. W czasie gdy glugoĹÄ paska obraĹźeĹ nie jest rĂłwna obecnemu stanu obraĹźeĹ, licznik jest zwiÄkszany co klatkÄ o 1 aĹź osiagnie tÄ samÄ wartoĹÄ co licznik obraĹźeĹ(w ten sposĂłb licznik siÄ wydĹuĹźa) Co oznacza Ĺźe czasem, Dizzy zaliczy ĹmierÄ mimo Ĺźe pasek w status barze nie osiÄ gnaĹ swego maksimum. Glitch jest spowodowany desynchronizacjÄ dwĂłch wyĹźej wspomnianych licznikĂłw. Kiedy graczowi zostanÄ zadane obraĹźenia drugiego typu, zostanÄ one zadane natychmiastowo dodane do puli. Kiedy licznik obraĹźeĹ i dĹugoĹÄ paska w status barze sÄ nie rĂłwne, pasek siÄ wydĹuĹźa. WywoĹanie menu opisowego zatrzymuje wydĹuĹźanie paska zdrowia, desynchronizujÄ c pracÄ obu. Teraz, dlaczego tak uzyskana nietykalnoĹÄ dziaĹa tylko na czÄĹÄ wrogĂłw? Dlatego, Ĺźe Ci wrogowie majÄ kod w swojej sztucznej inteligencji sprawdzajÄ cy danÄ synchronizacjÄ. JeĹli synchronizacji nie ma, to wrĂłg nie zadaje obraĹźeĹ. Czemu kod wroga miaĹby sprawdzaÄ synchronizacjÄ? Cóş... pajÄ k zaczÄ Ĺby zadawaÄ obraĹźenia o wartoĹci 20 co kaĹźdÄ klatkÄ video, a nie co 20. ![]() ![]() Innymi sĹowy, zabije gracza natychmiastowo. I to tyle w temacie. Pozdrowienia i do zobaczenia! Autor: Dizzy9 http://home.emunes.pl/articles.php?article_id=10 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować. Brak ocen. Może czas dodać swoją?
|
Logowanie
Ankieta
Lubisz Nes'a?
Tak
![]() 50% [4 głosy] Nie
![]() 0% [0 głosów] LubiÄ Placki
![]() 50% [4 głosy] Ogółem głosów: 8
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować. Rozpoczęto: 16.09.15 Kalendarz
|
Copyright © 2015 Powered by PHP-Fusion Copyright © 2023 PHP-Fusion Inc Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3 376,117 unikalne wizyty : Wygenerowano w sekund: 0.02 |
||