EmuNES#PL
Nawigacja
Ostatnie artykuły
Aktualnie online
· Go┼Ťci online: 1

· U┼╝ytkownik├│w online: 0

· ┼ü─ůcznie u┼╝ytkownik├│w: 21
· Najnowszy u┼╝ytkownik: Adam7edRic
Fantastic Dizzy-Tajemnica nietykalno??ci bohatera
Fantastic Adventures of Dizzy, gra legenda kt??r─? wielu wspomina z ??ezk─? w oku.
Cz─???─? z tych os??b zdo??a??a odkry─? samemu czy przy pomocy znajomych ciekawy glitch.
Glitch ten pozwala g????wnej postaci sta─? si─? nietykalnym dla cz─???ci wrogich stworze??.
Glitch dzia??a tylko w wersji Niebieskiej gry i zosta?? naprawiony w dw??ch pozosta??ych wersjach.

By wywo??a─? glitch, nale??y zacz─?─? otrzymywa─? obra??enia od jednego z wrog??w, najlepszym wyborem by??by paj─?k. Gdy tylko status bar zmieni si─? z podgl─?du plecaka na pasek z zdrowiem, nale??y wywo??a─? menu opisowe(pod przyciskiem Select). I to tyle, teraz mo??na wyj??─? z menu i cieszy─? si─? niewra??liwo??ci─? na ataki wrog??w.

Czemu tak si─? dzieje?
Gra posiada dwa typy zadawania obra??e??.
-Zabijaj─?cy od razu.
Czyli zdarzenia typu kolce w lesie, woda w mie??cie itp.
-Zadaj─?cy obra??enia w porcjach.
np paj─?ki czy mr??wki

Pierwszy typ nie wymaga chyba t??umaczenia.
Drugi typ jest ciekawszy. Ca??a porcja obra??e?? jest zadana graczowi natychmiastowo. W grze istnieje te?? drugi liniczk-d??ugo??─? paska w status barze.
W czasie gdy glugo??─? paska obra??e?? nie jest r??wna obecnemu stanu obra??e??, licznik jest zwi─?kszany co klatk─? o 1 a?? osiagnie t─? sam─? warto??─? co licznik obra??e??(w ten spos??b licznik si─? wyd??u??a)
Co oznacza ??e czasem, Dizzy zaliczy ??mier─? mimo ??e pasek w status barze nie osi─?gna?? swego maksimum.

Glitch jest spowodowany desynchronizacj─? dw??ch wy??ej wspomnianych licznik??w.

Kiedy graczowi zostan─? zadane obra??enia drugiego typu, zostan─? one zadane natychmiastowo dodane do puli.
Kiedy licznik obra??e?? i d??ugo??─? paska w status barze s─? nie r??wne, pasek si─? wyd??u??a.
Wywo??anie menu opisowego zatrzymuje wyd??u??anie paska zdrowia, desynchronizuj─?c prac─? obu.

Teraz, dlaczego tak uzyskana nietykalno??─? dzia??a tylko na cz─???─? wrog??w?
Dlatego, ??e Ci wrogowie maj─? kod w swojej sztucznej inteligencji sprawdzaj─?cy dan─? synchronizacj─?.
Je??li synchronizacji nie ma, to wr??g nie zadaje obra??e??.
Czemu kod wroga mia??by sprawdza─? synchronizacj─??
C????... paj─?k zacz─???by zadawa─? obra??enia o warto??ci 20 co ka??d─? klatk─? video, a nie co 20.


Przy maksymalnym zdrowiu r??wnym 95, paj─?k zabije gracza w zaledwie 5 klatek video.
Innymi s??owy, zabije gracza natychmiastowo.

I to tyle w temacie.
Pozdrowienia i do zobaczenia!

Autor: Dizzy9
http://home.emunes.pl/articles.php?article_id=10
Komentarze
Brak komentarzy. Mo┼╝e czas doda─ç sw├│j?
Dodaj komentarz
Zaloguj si─Ö, aby m├│c doda─ç komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani u┼╝ytkownicy mog─ů ocenia─ç zawarto┼Ť─ç strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Mo┼╝e czas doda─ç swoj─ů?
Logowanie
Nazwa u┼╝ytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj si─Ö

Nie mo┼╝esz si─Ö zalogowa─ç?
Popro┼Ť o nowe has┼éo
Ankieta
Lubisz Nes'a?

Tak
Tak
50% [4 głosy]

Nie
Nie
0% [0 głosów]

Lubi─? Placki
Lubi─? Placki
50% [4 głosy]

Ogółem głosów: 8
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpocz─Öto: 16.09.15
Kalendarz
Wrzesie┼ä 2021

Nd Pn Wt Śr Cz Pt So
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
Copyright © 2015


Powered by PHP-Fusion Copyright © 2021 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3

197,262 unikalne wizyty : Wygenerowano w sekund: 0.01