EmuNES#PL
Nawigacja
Ostatnie artykuły
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 21
· Najnowszy użytkownik: Adam7edRic
Fantastic Dizzy-Tajemnica nietykalno??ci bohatera
Fantastic Adventures of Dizzy, gra legenda kt??r? wielu wspomina z ??ezk? w oku.
Cz???? z tych os??b zdo??a??a odkry? samemu czy przy pomocy znajomych ciekawy glitch.
Glitch ten pozwala g????wnej postaci sta? si? nietykalnym dla cz???ci wrogich stworze??.
Glitch dzia??a tylko w wersji Niebieskiej gry i zosta?? naprawiony w dw??ch pozosta??ych wersjach.

By wywo??a? glitch, nale??y zacz?? otrzymywa? obra??enia od jednego z wrog??w, najlepszym wyborem by??by paj?k. Gdy tylko status bar zmieni si? z podgl?du plecaka na pasek z zdrowiem, nale??y wywo??a? menu opisowe(pod przyciskiem Select). I to tyle, teraz mo??na wyj??? z menu i cieszy? si? niewra??liwo??ci? na ataki wrog??w.

Czemu tak si? dzieje?
Gra posiada dwa typy zadawania obra??e??.
-Zabijaj?cy od razu.
Czyli zdarzenia typu kolce w lesie, woda w mie??cie itp.
-Zadaj?cy obra??enia w porcjach.
np paj?ki czy mr??wki

Pierwszy typ nie wymaga chyba t??umaczenia.
Drugi typ jest ciekawszy. Ca??a porcja obra??e?? jest zadana graczowi natychmiastowo. W grze istnieje te?? drugi liniczk-d??ugo??? paska w status barze.
W czasie gdy glugo??? paska obra??e?? nie jest r??wna obecnemu stanu obra??e??, licznik jest zwi?kszany co klatk? o 1 a?? osiagnie t? sam? warto??? co licznik obra??e??(w ten spos??b licznik si? wyd??u??a)
Co oznacza ??e czasem, Dizzy zaliczy ??mier? mimo ??e pasek w status barze nie osi?gna?? swego maksimum.

Glitch jest spowodowany desynchronizacj? dw??ch wy??ej wspomnianych licznik??w.

Kiedy graczowi zostan? zadane obra??enia drugiego typu, zostan? one zadane natychmiastowo dodane do puli.
Kiedy licznik obra??e?? i d??ugo??? paska w status barze s? nie r??wne, pasek si? wyd??u??a.
Wywo??anie menu opisowego zatrzymuje wyd??u??anie paska zdrowia, desynchronizuj?c prac? obu.

Teraz, dlaczego tak uzyskana nietykalno??? dzia??a tylko na cz???? wrog??w?
Dlatego, ??e Ci wrogowie maj? kod w swojej sztucznej inteligencji sprawdzaj?cy dan? synchronizacj?.
Je??li synchronizacji nie ma, to wr??g nie zadaje obra??e??.
Czemu kod wroga mia??by sprawdza? synchronizacj??
C????... paj?k zacz???by zadawa? obra??enia o warto??ci 20 co ka??d? klatk? video, a nie co 20.


Przy maksymalnym zdrowiu r??wnym 95, paj?k zabije gracza w zaledwie 5 klatek video.
Innymi s??owy, zabije gracza natychmiastowo.

I to tyle w temacie.
Pozdrowienia i do zobaczenia!

Autor: Dizzy9
http://home.emunes.pl/articles.php?article_id=10
Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Lubisz Nes'a?

Tak
Tak
50% [4 głosy]

Nie
Nie
0% [0 głosów]

Lubi? Placki
Lubi? Placki
50% [4 głosy]

Ogółem głosów: 8
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 16.09.15
Kalendarz
Marzec 2023

Nd Pn Wt Śr Cz Pt So
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
Copyright © 2015


Powered by PHP-Fusion Copyright © 2023 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3

314,099 unikalne wizyty : Wygenerowano w sekund: 0.02