![]() |
||
Nawigacja
Ostatnie artykuły
· Addams Family-Sekret...
· Road Fighter-Paliwo · Adventure Island 2 -... · Fantastic Dizzy-Taje... · [NES] Famicom Wars Aktualnie online
· Gości online: 1
· Użytkowników online: 0 · Łącznie użytkowników: 21 · Najnowszy użytkownik: Adam7edRic |
Fantastic Dizzy-Tajemnica nietykalno??ci bohatera
Fantastic Adventures of Dizzy, gra legenda kt??r? wielu wspomina z ??ezk? w oku.
Cz???? z tych os??b zdo??a??a odkry? samemu czy przy pomocy znajomych ciekawy glitch. Glitch ten pozwala g????wnej postaci sta? si? nietykalnym dla cz???ci wrogich stworze??. Glitch dzia??a tylko w wersji Niebieskiej gry i zosta?? naprawiony w dw??ch pozosta??ych wersjach. By wywo??a? glitch, nale??y zacz?? otrzymywa? obra??enia od jednego z wrog??w, najlepszym wyborem by??by paj?k. Gdy tylko status bar zmieni si? z podgl?du plecaka na pasek z zdrowiem, nale??y wywo??a? menu opisowe(pod przyciskiem Select). I to tyle, teraz mo??na wyj??? z menu i cieszy? si? niewra??liwo??ci? na ataki wrog??w. Czemu tak si? dzieje? Gra posiada dwa typy zadawania obra??e??. -Zabijaj?cy od razu. Czyli zdarzenia typu kolce w lesie, woda w mie??cie itp. -Zadaj?cy obra??enia w porcjach. np paj?ki czy mr??wki Pierwszy typ nie wymaga chyba t??umaczenia. Drugi typ jest ciekawszy. Ca??a porcja obra??e?? jest zadana graczowi natychmiastowo. W grze istnieje te?? drugi liniczk-d??ugo??? paska w status barze. W czasie gdy glugo??? paska obra??e?? nie jest r??wna obecnemu stanu obra??e??, licznik jest zwi?kszany co klatk? o 1 a?? osiagnie t? sam? warto??? co licznik obra??e??(w ten spos??b licznik si? wyd??u??a) Co oznacza ??e czasem, Dizzy zaliczy ??mier? mimo ??e pasek w status barze nie osi?gna?? swego maksimum. Glitch jest spowodowany desynchronizacj? dw??ch wy??ej wspomnianych licznik??w. Kiedy graczowi zostan? zadane obra??enia drugiego typu, zostan? one zadane natychmiastowo dodane do puli. Kiedy licznik obra??e?? i d??ugo??? paska w status barze s? nie r??wne, pasek si? wyd??u??a. Wywo??anie menu opisowego zatrzymuje wyd??u??anie paska zdrowia, desynchronizuj?c prac? obu. Teraz, dlaczego tak uzyskana nietykalno??? dzia??a tylko na cz???? wrog??w? Dlatego, ??e Ci wrogowie maj? kod w swojej sztucznej inteligencji sprawdzaj?cy dan? synchronizacj?. Je??li synchronizacji nie ma, to wr??g nie zadaje obra??e??. Czemu kod wroga mia??by sprawdza? synchronizacj?? C????... paj?k zacz???by zadawa? obra??enia o warto??ci 20 co ka??d? klatk? video, a nie co 20. ![]() ![]() Innymi s??owy, zabije gracza natychmiastowo. I to tyle w temacie. Pozdrowienia i do zobaczenia! Autor: Dizzy9 http://home.emunes.pl/articles.php?article_id=10 Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować. Brak ocen. Może czas dodać swoją?
|
Logowanie
Ankieta
Lubisz Nes'a?
Tak
![]() 50% [4 głosy] Nie
![]() 0% [0 głosów] Lubi? Placki
![]() 50% [4 głosy] Ogółem głosów: 8
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować. Rozpoczęto: 16.09.15 Kalendarz
|
Copyright © 2015 Powered by PHP-Fusion Copyright © 2023 PHP-Fusion Inc Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3 314,099 unikalne wizyty : Wygenerowano w sekund: 0.02 |
||