![]() |
||
Nawigacja
Ostatnie artykuły
· Addams Family-Sekret...
· Road Fighter-Paliwo · Adventure Island 2 -... · Fantastic Dizzy-Taje... · [NES] Famicom Wars Aktualnie online
· Gości online: 1
· Użytkowników online: 0 · Łącznie użytkowników: 21 · Najnowszy użytkownik: Adam7edRic |
Electro Body 2 Zmiany #2!
![]() Oto kolejna porcja zmian w naszym flagowym projekcie i wiecie co ? BÄdzie jeszcze wiÄcej ! Dodane nowe obiekty: Ĺciana Dodatkowe Ĺźycie Mapa Goniec Blok znikajÄ cy Robot strzelajÄ cy Dekoracja Bariera Guzik dla bariery Robot sterowalny PĹyta naciskowa Platforma Pozioma Platforma Pionowa Platforma spadajÄ ca Dodanie kodu animujÄ cego tilesy tĹa. Dodanie Ĺwinki morskiej jako wĹadcy Ĺwiata. Dodanie kodu odpowiedzialnego za sekret @9 RearanĹźacja tilesĂłw w PPU w celu przyporzÄ dkowania wiÄkszej iloĹci obiektĂłw w wyĹźszej sferze. RearanĹźacja pamiÄci RAM-spora iloĹÄ zmiennych zostaĹa wrzucona do Zero Page by zwiÄkszyÄ szybkoĹÄ ich odczytu. Zmiana kodu grawitacji dla robota sterowalnego. Dodanie mapy pod guzikiem select. Dodanie obiektu sekretnej notatki. Dialogi mogÄ byÄ wywoĹywane w czasie gry. Dodano kod zastÄpujÄ cy czÄĹÄ grafiki czcionkÄ jeĹli ekran moĹźe mieÄ wywoĹany dialog. Dodany kod zastÄpujÄ cy status bar tekstem z dialogu. Dodano wyjÄ tki w wykonywaniu kodu obiektĂłw by umoĹźliwiÄ prawidĹowe przewijanie tekstu. Dodano obiekt definiujÄ cy numer dialogu i warunkĂłw dla dialogĂłw. Zmiana kodu wykrywania kolizji z tĹem. Kod zostaĹ nieco przyĹpieszony. Rozszerzenie iloĹci maksymalnych obiektĂłw na ekranie o 1. Checkpointy wyĹwietlajÄ grafikÄ o piksel wyĹźej. Zmiana liczby amunicji dla broni poziomu 3. BroĹ poziomu 3 nie przebija wrogĂłw. Zmieniono kod broni poziomu 3. Teraz broĹ generuje 3 pociski ktĂłre sÄ osobnymi obiektami dziÄki czemu tylko pocisk dotykajÄ cy wroga zostanie usuniÄty. Naprawiony overflow dla broni poziomu 1. WyĹrodkowano punkt generacji pocisku dla obiektu statycznego dziaĹka. Zmniejszono zasiÄg wzroku statycznego dziaĹka. DziaĹka statyczne prawidĹowo wykrywajÄ czy majÄ strzelaÄ w dóŠczy w gĂłrÄ. Wrogowie ktĂłrzy siÄ poruszajÄ , zyskali dodatkowe 32 px zasiÄgu podczas ruchu(159px teraz max) Obiekt zielonej gÄby prawidĹowo wykrywa koniec swojej ĹcieĹźki. Obiekt zielonej gÄby prawidĹowo przeĹadowuje pocisk gdy ten zniknie z ekranu. Obiekt zielonej gÄby nie zostaje w pamiÄci po jego zniszczeniu. Na obiekcie Ĺciany moĹźna juĹź staÄ(obiekt nie blokuje tylko od bokĂłw) Hitbox obiektu Goniec przesuniÄty w prawo o 2px. Robot sterowalny moĹźe zbieraÄ bateriÄ. PĹyta naciskowa moĹźe teraz wpĹywaÄ na zachowania wrogĂłw na obecnym ekranie. Bardziej wydajny sposĂłb na flicker spritĂłw. Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować. Brak ocen. Może czas dodać swoją?
|
Logowanie
Ankieta
Lubisz Nes'a?
Tak
![]() 50% [4 głosy] Nie
![]() 0% [0 głosów] LubiÄ Placki
![]() 50% [4 głosy] Ogółem głosów: 8
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować. Rozpoczęto: 16.09.15 Kalendarz
|
Copyright © 2015 Powered by PHP-Fusion Copyright © 2023 PHP-Fusion Inc Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3 376,110 unikalne wizyty : Wygenerowano w sekund: 0.02 |
||