![]() |
||
Nawigacja
Ostatnie artykuły
· Addams Family-Sekret...
· Road Fighter-Paliwo · Adventure Island 2 -... · Fantastic Dizzy-Taje... · [NES] Famicom Wars Aktualnie online
· Gości online: 1
· Użytkowników online: 0 · Łącznie użytkowników: 21 · Najnowszy użytkownik: Adam7edRic |
Electro Body 2 Zmiany #2!
![]() Oto kolejna porcja zmian w naszym flagowym projekcie i wiecie co ? B?dzie jeszcze wi?cej ! Dodane nowe obiekty: ??ciana Dodatkowe ??ycie Mapa Goniec Blok znikaj?cy Robot strzelaj?cy Dekoracja Bariera Guzik dla bariery Robot sterowalny P??yta naciskowa Platforma Pozioma Platforma Pionowa Platforma spadaj?ca Dodanie kodu animuj?cego tilesy t??a. Dodanie ??winki morskiej jako w??adcy ??wiata. Dodanie kodu odpowiedzialnego za sekret @9 Rearan??acja tiles??w w PPU w celu przyporz?dkowania wi?kszej ilo??ci obiekt??w w wy??szej sferze. Rearan??acja pami?ci RAM-spora ilo??? zmiennych zosta??a wrzucona do Zero Page by zwi?kszy? szybko??? ich odczytu. Zmiana kodu grawitacji dla robota sterowalnego. Dodanie mapy pod guzikiem select. Dodanie obiektu sekretnej notatki. Dialogi mog? by? wywo??ywane w czasie gry. Dodano kod zast?puj?cy cz???? grafiki czcionk? je??li ekran mo??e mie? wywo??any dialog. Dodany kod zast?puj?cy status bar tekstem z dialogu. Dodano wyj?tki w wykonywaniu kodu obiekt??w by umo??liwi? prawid??owe przewijanie tekstu. Dodano obiekt definiuj?cy numer dialogu i warunk??w dla dialog??w. Zmiana kodu wykrywania kolizji z t??em. Kod zosta?? nieco przy??pieszony. Rozszerzenie ilo??ci maksymalnych obiekt??w na ekranie o 1. Checkpointy wy??wietlaj? grafik? o piksel wy??ej. Zmiana liczby amunicji dla broni poziomu 3. Bro?? poziomu 3 nie przebija wrog??w. Zmieniono kod broni poziomu 3. Teraz bro?? generuje 3 pociski kt??re s? osobnymi obiektami dzi?ki czemu tylko pocisk dotykaj?cy wroga zostanie usuni?ty. Naprawiony overflow dla broni poziomu 1. Wy??rodkowano punkt generacji pocisku dla obiektu statycznego dzia??ka. Zmniejszono zasi?g wzroku statycznego dzia??ka. Dzia??ka statyczne prawid??owo wykrywaj? czy maj? strzela? w d???? czy w g??r?. Wrogowie kt??rzy si? poruszaj?, zyskali dodatkowe 32 px zasi?gu podczas ruchu(159px teraz max) Obiekt zielonej g?by prawid??owo wykrywa koniec swojej ??cie??ki. Obiekt zielonej g?by prawid??owo prze??adowuje pocisk gdy ten zniknie z ekranu. Obiekt zielonej g?by nie zostaje w pami?ci po jego zniszczeniu. Na obiekcie ??ciany mo??na ju?? sta?(obiekt nie blokuje tylko od bok??w) Hitbox obiektu Goniec przesuni?ty w prawo o 2px. Robot sterowalny mo??e zbiera? bateri?. P??yta naciskowa mo??e teraz wp??ywa? na zachowania wrog??w na obecnym ekranie. Bardziej wydajny spos??b na flicker sprit??w. Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować. Brak ocen. Może czas dodać swoją?
|
Logowanie
Ankieta
Lubisz Nes'a?
Tak
![]() 50% [4 głosy] Nie
![]() 0% [0 głosów] Lubi? Placki
![]() 50% [4 głosy] Ogółem głosów: 8
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować. Rozpoczęto: 16.09.15 Kalendarz
|
Copyright © 2015 Powered by PHP-Fusion Copyright © 2023 PHP-Fusion Inc Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3 314,095 unikalne wizyty : Wygenerowano w sekund: 0.02 |
||