EmuNES#PL
Nawigacja
Ostatnie artykuły
Aktualnie online
· Go┼Ťci online: 1

· U┼╝ytkownik├│w online: 0

· ┼ü─ůcznie u┼╝ytkownik├│w: 21
· Najnowszy u┼╝ytkownik: Adam7edRic
Electro Body 2 Zmiany #2!

Oto kolejna porcja zmian w naszym flagowym projekcie i wiecie co ? B─?dzie jeszcze wi─?cej !

Dodane nowe obiekty:
??ciana
Dodatkowe ??ycie
Mapa
Goniec
Blok znikaj─?cy
Robot strzelaj─?cy
Dekoracja
Bariera
Guzik dla bariery
Robot sterowalny
P??yta naciskowa
Platforma Pozioma
Platforma Pionowa
Platforma spadaj─?ca

Dodanie kodu animuj─?cego tilesy t??a.
Dodanie ??winki morskiej jako w??adcy ??wiata.
Dodanie kodu odpowiedzialnego za sekret @9
Rearan??acja tiles??w w PPU w celu przyporz─?dkowania wi─?kszej ilo??ci obiekt??w w wy??szej sferze.
Rearan??acja pami─?ci RAM-spora ilo??─? zmiennych zosta??a wrzucona do Zero Page by zwi─?kszy─? szybko??─? ich odczytu.
Zmiana kodu grawitacji dla robota sterowalnego.
Dodanie mapy pod guzikiem select.
Dodanie obiektu sekretnej notatki.
Dialogi mog─? by─? wywo??ywane w czasie gry.
Dodano kod zast─?puj─?cy cz─???─? grafiki czcionk─? je??li ekran mo??e mie─? wywo??any dialog.
Dodany kod zast─?puj─?cy status bar tekstem z dialogu.
Dodano wyj─?tki w wykonywaniu kodu obiekt??w by umo??liwi─? prawid??owe przewijanie tekstu.
Dodano obiekt definiuj─?cy numer dialogu i warunk??w dla dialog??w.
Zmiana kodu wykrywania kolizji z t??em. Kod zosta?? nieco przy??pieszony.
Rozszerzenie ilo??ci maksymalnych obiekt??w na ekranie o 1.
Checkpointy wy??wietlaj─? grafik─? o piksel wy??ej.
Zmiana liczby amunicji dla broni poziomu 3.
Bro?? poziomu 3 nie przebija wrog??w.
Zmieniono kod broni poziomu 3.
Teraz bro?? generuje 3 pociski kt??re s─? osobnymi obiektami dzi─?ki czemu tylko pocisk dotykaj─?cy wroga zostanie usuni─?ty.
Naprawiony overflow dla broni poziomu 1.
Wy??rodkowano punkt generacji pocisku dla obiektu statycznego dzia??ka.
Zmniejszono zasi─?g wzroku statycznego dzia??ka.
Dzia??ka statyczne prawid??owo wykrywaj─? czy maj─? strzela─? w d???? czy w g??r─?.
Wrogowie kt??rzy si─? poruszaj─?, zyskali dodatkowe 32 px zasi─?gu podczas ruchu(159px teraz max)
Obiekt zielonej g─?by prawid??owo wykrywa koniec swojej ??cie??ki.
Obiekt zielonej g─?by prawid??owo prze??adowuje pocisk gdy ten zniknie z ekranu.
Obiekt zielonej g─?by nie zostaje w pami─?ci po jego zniszczeniu.
Na obiekcie ??ciany mo??na ju?? sta─?(obiekt nie blokuje tylko od bok??w)
Hitbox obiektu Goniec przesuni─?ty w prawo o 2px.
Robot sterowalny mo??e zbiera─? bateri─?.
P??yta naciskowa mo??e teraz wp??ywa─? na zachowania wrog??w na obecnym ekranie.
Bardziej wydajny spos??b na flicker sprit??w.
Komentarze
Brak komentarzy. Mo┼╝e czas doda─ç sw├│j?
Dodaj komentarz
Zaloguj si─Ö, aby m├│c doda─ç komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani u┼╝ytkownicy mog─ů ocenia─ç zawarto┼Ť─ç strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Mo┼╝e czas doda─ç swoj─ů?
Logowanie
Nazwa u┼╝ytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj si─Ö

Nie mo┼╝esz si─Ö zalogowa─ç?
Popro┼Ť o nowe has┼éo
Ankieta
Lubisz Nes'a?

Tak
Tak
50% [4 głosy]

Nie
Nie
0% [0 głosów]

Lubi─? Placki
Lubi─? Placki
50% [4 głosy]

Ogółem głosów: 8
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpocz─Öto: 16.09.15
Kalendarz
Grudzie┼ä 2021

Nd Pn Wt Śr Cz Pt So
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
Copyright © 2015


Powered by PHP-Fusion Copyright © 2021 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3

203,696 unikalne wizyty : Wygenerowano w sekund: 0.01