EmuNES#PL
Nawigacja
Ostatnie artykuły
Aktualnie online
· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 21
· Najnowszy użytkownik: Adam7edRic
Electro Body 2 Zmiany #2!

Oto kolejna porcja zmian w naszym flagowym projekcie i wiecie co ? Będzie jeszcze więcej !

Dodane nowe obiekty:
Ściana
Dodatkowe Ĺźycie
Mapa
Goniec
Blok znikający
Robot strzelający
Dekoracja
Bariera
Guzik dla bariery
Robot sterowalny
Płyta naciskowa
Platforma Pozioma
Platforma Pionowa
Platforma spadająca

Dodanie kodu animującego tilesy tła.
Dodanie świnki morskiej jako władcy świata.
Dodanie kodu odpowiedzialnego za sekret @9
Rearanżacja tilesów w PPU w celu przyporządkowania większej ilości obiektów w wyższej sferze.
Rearanżacja pamięci RAM-spora ilość zmiennych została wrzucona do Zero Page by zwiększyć szybkość ich odczytu.
Zmiana kodu grawitacji dla robota sterowalnego.
Dodanie mapy pod guzikiem select.
Dodanie obiektu sekretnej notatki.
Dialogi mogą być wywoływane w czasie gry.
Dodano kod zastępujący część grafiki czcionką jeśli ekran może mieć wywołany dialog.
Dodany kod zastępujący status bar tekstem z dialogu.
Dodano wyjątki w wykonywaniu kodu obiektów by umożliwić prawidłowe przewijanie tekstu.
Dodano obiekt definiujący numer dialogu i warunków dla dialogów.
Zmiana kodu wykrywania kolizji z tłem. Kod został nieco przyśpieszony.
Rozszerzenie ilości maksymalnych obiektów na ekranie o 1.
Checkpointy wyświetlają grafikę o piksel wyżej.
Zmiana liczby amunicji dla broni poziomu 3.
Broń poziomu 3 nie przebija wrogów.
Zmieniono kod broni poziomu 3.
Teraz broń generuje 3 pociski które są osobnymi obiektami dzięki czemu tylko pocisk dotykający wroga zostanie usunięty.
Naprawiony overflow dla broni poziomu 1.
Wyśrodkowano punkt generacji pocisku dla obiektu statycznego działka.
Zmniejszono zasięg wzroku statycznego działka.
Działka statyczne prawidłowo wykrywają czy mają strzelać w dół czy w górę.
Wrogowie którzy się poruszają, zyskali dodatkowe 32 px zasięgu podczas ruchu(159px teraz max)
Obiekt zielonej gęby prawidłowo wykrywa koniec swojej ścieżki.
Obiekt zielonej gęby prawidłowo przeładowuje pocisk gdy ten zniknie z ekranu.
Obiekt zielonej gęby nie zostaje w pamięci po jego zniszczeniu.
Na obiekcie ściany można już stać(obiekt nie blokuje tylko od boków)
Hitbox obiektu Goniec przesunięty w prawo o 2px.
Robot sterowalny może zbierać baterię.
Płyta naciskowa może teraz wpływać na zachowania wrogów na obecnym ekranie.
Bardziej wydajny sposĂłb na flicker spritĂłw.
Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Lubisz Nes'a?

Tak
Tak
50% [4 głosy]

Nie
Nie
0% [0 głosów]

Lubię Placki
Lubię Placki
50% [4 głosy]

Ogółem głosów: 8
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 16.09.15
Kalendarz
Kwiecień 2024

Nd Pn Wt Śr Cz Pt So
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
Copyright © 2015


Powered by PHP-Fusion Copyright © 2024 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3

471,902 unikalne wizyty : Wygenerowano w sekund: 0.02