EmuNES#PL
Zobacz temat
EmuNES#PL » Nintendo NES/Famicom/Pegazus itp. » Gry/Recenzje
 Drukuj temat
Electro Body 2 The Lost project
spazz4
oi64.tinypic.com/10huo46.jpg

Obiecana porcja zmian i nowo??ci w naszym niesamowitym i szalonym projekcie jakim jest nadal rozwijane Electro Body 2 na NES. Jest ich a?? tyle ??e dzisiaj czÄ???Ä? pierwsza, nastÄ?pne niebawem !


Zmiana mapperu gry z MMC3 na UNROM
Konwersja grafik z CHR ROM na CHR RAM
Zmiana rozplanowania grafik w pamiÄ?ci tak, by mo??na by??o zmie??ciÄ? grafiki status bar.
UsuniÄ?cie zbÄ?dnego kodu z wersji MMC3
Napisanie dodatkowego kodu do obs??ugi UNROM.
Napisanie w??asnego kodu na kompresjÄ?\dekompresjÄ? grafik.
Napisanie w??asnego edytora(PC) map do gry.
Konwersja pozosta??ych cutscenek.
Dodanie tekstu dla pozosta??ych cutscenek i zako??czenia.
Korekta tekstu dla cutscenek.
Wyeleminowanie glitcha gdzie ekran game over m??g?? wywaliÄ? grÄ?.
Poprawa 1 klatkowej zmiany stron ppu w cutscence kiedy gracz naci??nie start
Nowy system do wypisywania bufferu.
ZwiÄ?kszenia wysoko??ci mapy o 1 Meta Tile
Zmniejszenie wysoko??ci Status bar o 16px.
Zmiana metody wy??wietlania status bar(z przerwania na sprite0)
Zmiana pionowej pozycji status bar o 6px.
Wyeleminowanie konfliktu pada z DPCM(gracz czasem nie m??g?? podskoczyÄ?)
Zmiana animacji gracza gdy ten u??yje teleportu.
Wszystkie teleportery odgrywajÄ? animacje teleportacji.
4-ty poziom broni przechodzi przez przeciwnik??w
Teleporter wyj??ciowy odgrywa animacjÄ? gdy gracz ma wszystkie karty
Karty moga byÄ? zebrane w kolejno??ci innej, ni?? zapisane sÄ? one w tablicy obiekt??w w ROMie.
Dodanie nowych typ??w blok??w.
Dodanie typu ZabijajÄ?cego
Dodanie typu Platformy
Dodanie typu ZakrywajÄ?cego gracza.
;-
Dodany sampl ADPCM na starcie gry
Dodanie animacji na ekranie startowym
Dodanie przyciemniania przy zmianie ekranu
Dodanie opcji wpisania has??a w menu g????wnym
Dodanie menu wpisywania has??a
Podzia?? hase?? na poziomowe i has??a specjalne
Poprawa cyrkulacji sprit??w w cutscenkach
Szybsze czyszczenie lini teksu w cutscence
Stabilne wypisywanie tekstu w cutscence
Dodana mo??liwo??Ä? pominiÄ?cia cutscenki w czasie wypisywania tekstu
Stablilizacja kodu muzycznego w cutscenkach.
Efekty d??wiÄ?kowe moga byÄ? odgrywane na kanale Noise
Dodanie ekranu z przedstawiajÄ?cego nazwÄ? poziomu
Dodanie kodu rysujÄ?cego ma??ego screena.
Dodanie kodu skalujÄ?cego tilesy do 4-krotnego rozmiaru
U??ycie skalowanego kodu do wypisywania nazwy poziomu
Zmniejszenie artefakt??w gdy gracz zmienia ekran do g??ry lub d????
;---
Ca??kowicie nowy system grawitacji dla gracza i sterowalnego robocika
Zmienione pozycje sprit??w w pamiÄ?ci.
Ca??kiem nowy system wy??wietlania napis??w.
p??ynne przej??cie miÄ?dzy ekranami(stat bar ju?? nie psuje siÄ? na klatkÄ? przed\po przejsciu)
adres ppu nie jest ju?? losowo zmieniony na klatkÄ? przed w??Ä?czeniem ekranu przy przechodzeniu miÄ?dzy ekranami
czyszczenie sprit??w przy??pieszone 9-cio krotnie. Z 28 scanline do 3 scanline.
dodanie fade in dla custcenek i ekranu startowego
poprawa pozycjonowania meta spritu w cutscence1
 
Dizzy9
Witajcie,
Ostatnio nawa?? pracy mnie przygni??t?? i dopiero teraz dosy??am drugÄ? po??owÄ? listy-zmiany dotyczÄ?ce obiekt??w i samej rozgrywki.
;---
Dodane nowe obiekty:
??ciana
Dodatkowe ??ycie
Mapa
Goniec
Blok znikajÄ?cy
Robot strzelajÄ?cy
Dekoracja
Bariera
Guzik dla bariery
Robot sterowalny
P??yta naciskowa
Platforma Pozioma
Platforma Pionowa
Platforma spadajÄ?ca

Dodanie kodu animujÄ?cego tilesy t??a.
Dodanie ??winki morskiej jako w??adcy ??wiata.
Dodanie kodu odpowiedzialnego za sekret @9
Rearan??acja tiles??w w PPU w celu przyporzÄ?dkowania wiÄ?kszej ilo??ci obiekt??w w wy??szej sferze.
Rearan??acja pamiÄ?ci RAM-spora ilo??Ä? zmiennych zosta??a wrzucona do Zero Page by zwiÄ?kszyÄ? szybko??Ä? ich odczytu.
Zmiana kodu grawitacji dla robota sterowalnego.
Dodanie mapy pod guzikiem select.
Dodanie obiektu sekretnej notatki.
Dialogi mogÄ? byÄ? wywo??ywane w czasie gry.
Dodano kod zastÄ?pujÄ?cy czÄ???Ä? grafiki czcionkÄ? je??li ekran mo??e mieÄ? wywo??any dialog.
Dodany kod zastepujÄ?cy status bar tekstem z dialogu.
Dodano wyjÄ?tki w wykonywaniu kodu obiekt??w by umo??liwiÄ? prawid??owe przewijanie tekstu.
Dodano obiekt definiujÄ?cy numer dialogu i warunk??w dla dialog??w.
Zmiana kodu wykrywania kolizji z t??em. Kod zosta?? nieco przy??pieszony.
Rozszerzenie ilo??ci maksymalnych obiekt??w na ekranie o 1.
Checkpointy wy??wietlajÄ? grafikÄ? o piksel wy??ej.
Zmiana liczby amunicji dla broni poziomu 3.
Bro?? poziomu 3 nie przebija wrog??w.
Zmieniono kod broni poziomu 3.
Teraz bro?? generuje 3 pociski kt??re sÄ? osobnymi obiektami dziÄ?ki czemu tylko pocisk dotykajÄ?cy wroga zostanie usuniety.
Naprawiony overflow dla broni poziomu 1.
Wy??rodkowano punkt generacji pocisku dla obiektu statycznego dzia??ka.
Zmniejszono zasiÄ?g wzroku statycznego dzia??ka.
Dzia??ka statyczne prawid??owo wykrywajÄ? czy majÄ? strzelaÄ? w d???? czy w g??rÄ?.
Wrogowie kt??rzy siÄ? poruszajÄ?, zyskali dodatkowe 32 px zasiÄ?gu podczas ruchu(159px teraz max)
Obiekt zielonej gÄ?by prawid??owo wykrywa koniec swojej ??cie??ki.
Obiekt zielonej gÄ?by prawid??owo prze??adowuje pocisk gdy ten zniknie z ekranu.
Obiekt zielonej gÄ?by nie zostaje w pamiÄ?ci po jego zniszczeniu.
Na obiekcie ??ciany mo??na ju?? staÄ?(obiekt nie blokuje tylko od bok??w)
Hitbox obiektu Goniec przesuniÄ?ty w prawo o 2px.
Robot sterowalny mo??e zbieraÄ? bateriÄ?.
P??yta naciskowa mo??e teraz wp??ywaÄ? na zachowania wrog??w na obecnym ekranie.
Bardziej wydajny spos??b na flicker sprit??w.
 
Przejdź do forum:
Copyright © 2015


Powered by PHP-Fusion Copyright © 2022 PHP-Fusion Inc
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3

217,695 unikalne wizyty : Wygenerowano w sekund: 0.30